JellyPages.com

Isnin, 20 Oktober 2014

PT3 sudah berakhir .

Hi , assalamualaikum . Wahh , lamanyaa x update blog kan ? Ya laaa , lgipun aku tadakk masa nak update . Rinduu pulakk dekat blog nih . Btw , minggu aku cuti . Tu yg ada masa nak update tuhh . Hihi .

Exam pt3 pun dah lepas . Ahh , legaa nya . tadak dah beban untuk form 3 . Shukaanyaa ^^ . Takut pulak nak tungu result kluaq . Aku tkut tak dapat apa yg aku inginkan ajaa . Aku takut aku tak dapat nak banggakan mak n abah aku dengan result akuu tu . Subjek BA , BI , Math n Pi ,aku taktau lahh . Hancus harapan akuu nak target paper2 tuh :/ . Subjek KH , n BM insyaallah dapat result yan elok .  Risauu nya dengan papaer akuu :/ . Hmm :( . Aku harap result akuu semua lulus . Ada A , B n C . tu jaa yg akuu harap kan . Mintak2 TUHAN makbulkan doa-doaku selama ini . Btw , first time aku teriyak dalam dewan exam waktu jawab exam . Haha , payahnyaa bahasa arabb woii ! Harap2 lulus laaa . Ustazzz Anass , tolong bgi lulus tauu . Sayang ustazz :* :* . Hihi . Ok lahh , tadak apa nak cerita dh . Bhaii XD .


Tiada ulasan :

Catat Ulasan