JellyPages.com

Rabu, 1 April 2015

Sorry

Hai assalamualaikum . 
Dear Team Netball , aku mintak maaf kalau selama 3 bulan lebih aku turun training , aku ada sakitkan hati hmpa . Aku tulis ni pun , aku nk luah apa yg aku rasa . sapa yg terasa tu sory . Lgipun semenjak dua menjak ni aku tgk smua mcm nk jauh dri aku . knpa ? apa salah aku ? knpa hmpa tak bgitau ja yg hmpa tak puas hti kat aku ? hrini mmg aku terasa sgt . aku pun taktau aku buat apa dkt hmpa smpai hmpa smua xsuka yg aku ada dlm team tu . aku sedaq aku spa . aku bnyk nyusahkan team . mybe untk MSSD ni aku tak main . aku main untk skolah2 agama ja kut . ntah ikut la cam nmna kan  . Hmm , aku skrg tgh cuba nk perbaiki kesilapan aku . klau nk tgoq aku tu boleh . tapi biaq kna cara dia la . aku ni cpt terasa . aku tak la sehebat mna pun. stakat nk bantu team boleh la . mmg impian aku nk p Johor . impian aku nk dpt p smpai kebangsaan . aku pun nk merasa jgk p smpai sna . yg mna dh pnah piy tu , bgilah semangat untk  team . untk p smpai peringkat sna . harini aku taktau kenapa dgn k,adah . aku tgk dia dh mcm tak suka aku ada dlm team tu . klau tak suka hbaq awai2 . aku boleh kluaq dri team . aku mlaih nk simpan dendam kat org . klau x suka hbaq . aku rasa aku ni mcm satu beban dlm team . ni lah padahnya bila terlalu syg . bila msing2 dh terasa , smua jdi xkna . aaaaaaaaaaaaaaaaa ! akuu tension . aishah aziz slalu tgoq kesalahan aku . tapi kdg2 aku terasa dgn cara dia tegoq tu . aku pun xtau knpa aku skrg cpt terasa , sensetif . aku duk tahan ayaq mata aku dripada skolah hitech tdi g . mlm ni bila aq teringat blik tiba2 ayaq mata turun . sbb tu lah aku nk luah dlm blog . nk luah dkt adli pun , adli bleh buat pa ? hmm . depa xtau ka yg aku syg gila kat team ? hmm . dh la aku taklarat . esok aku smbg lain . bye . 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan